Cum plantezi copaci folosind o aplicație

Revin cu vești despre aplicația mea preferată de la Raiffeisen Bank, Smart Market, cu ajutorul
căreia beneficiez de reduceri la multe tipuri de produse și servicii, dar pot și să gestionez amprenta mea de carbon.


Începând din această lună, aplicația de loializare Smart Market de la Raiffeisen Bank include o nouă secțiune, intitulată Grijă pentru Mediu.


Prin noua secțiune, pot beneficia de oferte la produse și servicii care mă ajută să-mi țin mai ușor sub control amprenta de carbon, dar și să am parte de soluții de mobilitate urbană sau produse bancare de finanțare sustenabilă (iar aici chiar am un interes major în perioada următoare, căci căutăm niște variante de finanțare pentru noul atelier). Ca idee, toate cele de mai sus se pot accesa super ușor, fix din telefon, în câteva secunde.


Grijă pentru Mediu este și secțiunea prin intermediul căreia Raiffeisen Bank demarează noi campanii de sustenabilitate. Și asta e chiar ceva de interes pentru mine. Fără să fac neapărat un act de bravadă din asta, căci mi se pare mai degrabă un act de normalitate, încerc – personal, dar și în business – să am mai multă grijă din punctul ăsta de vedere. Și dacă în familie am adoptat tot felul de obiceiuri “sănătoase” cu privire la mediu, să știți că și la Cup & Candle, de zece ani, de când există, facem lucrurile cât mai sustenabil cu putință (folosim ceară vegană, parfumuri fără ftalați, sticlă upcycled, zero plastic în ambalare etc.).


Odată cu lansarea noii secțiuni, Raiffeisen Bank încurajează utilizatorii să contribuie la reîmpădurirea unei zone din comuna Putineiu, județul Giurgiu – inițiativă ce va fi demarată în luna noiembrie (și pe care abia o aștept, căci e aproape de noua noastră casă).


Concret, în noua secțiune Grijă pentru Mediu, din cadrul aplicației Smart Market, utilizatorii vor putea converti punctele de loialitate deținute pentru plantarea unuia sau mai multor copaci, în secțiunea Folosește Puncte. La finalul campaniei, Raiffeisen Bank România va dubla numărul de copaci donați de utilizatori, urmând ca aceștia să fie plantați în zona aleasă.


Campania este realizată în colaborare cu Asociația Pădurea Copiilor care are misiunea de a crește păduri în 100 de comunități din zonele de sud ale țării până în 2035.

*Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking, Smart Mobile. Aplicația este disponibilă în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS.

foto: unsplash.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!